Despre noi
Cine suntem?
Brief Agency este o agenție full-service de marketing și relații publice (PR)—construită pe principii de consultanță în management, știință comportamentală și inteligență de piață.
Facem legătura între strategie și comunicare, asigurându-ne că organizațiile își aliniază cultura organizațională, reputația externă și obiectivele de business într-o comunicare de brand integrată.

Ruxandra Stoichițescu
Managing Partner – Strategie de Brand & Culturală
Brief
®
Despre Ruxandra
Fost consultant în top-tier management, Ruxandra îmbină rigoarea strategică specifică MBB cu instinctul antreprenorial. Ea face legătura între operațiuni, storytelling și comportamentul uman pentru a crea soluții care generează atât sens, cât și cotă de piață. Nemulțumită de limitele segmentării demografice tradiționale, a creat Momentum Analytics™ — un cadru proprietar care identifică adevărații factori comportamentali din spatele deciziilor de consum.

Ștefan Alexandru Ghiță
Managing Partner – Strategie & Performanță Organizațională
Brief
®
Despre Ștefan
Cu peste 15 ani de leadership global, inclusiv rolul de Vicepreședinte la Fondul de Investiții Publice (PIF)—fondul suveran al Arabiei Saudite care administrează active de peste 700 miliarde de dolari—Ștefan a condus strategii internaționale în clean energy, producție și infrastructură pe 4 continente, demonstrându-și capacitatea de a coordona inițiative strategice la scară largă. În cadrul Brief, aduce o rigoare strategică de nivel Fortune 100 în performanță organizațională, coordonează cele 9 linii de servicii ale firmei, asigurând că fiecare colaborare este construită pentru impact comercial măsurabil.
Clienții noștri
Membrii echipei noastre au avut privilegiul de a lucra cu aceste branduri renumite înainte de a-și uni forțele pentru a construi Brief.
Despre noi
Cine suntem?
Brief Agency este o agenție full-service de marketing și relații publice (PR)—construită pe principii de consultanță în management, știință comportamentală și inteligență de piață.
Facem legătura între strategie și comunicare, asigurându-ne că organizațiile își aliniază cultura organizațională, reputația externă și obiectivele de business într-o comunicare de brand integrată.

Ruxandra Stoichițescu
Managing Partner – Strategie de Brand & Culturală
Brief
®
Despre Ruxandra
Fost consultant în top-tier management, Ruxandra îmbină rigoarea strategică specifică MBB cu instinctul antreprenorial. Ea face legătura între operațiuni, storytelling și comportamentul uman pentru a crea soluții care generează atât sens, cât și cotă de piață. Nemulțumită de limitele segmentării demografice tradiționale, a creat Momentum Analytics™ — un cadru proprietar care identifică adevărații factori comportamentali din spatele deciziilor de consum.

Ștefan Alexandru Ghiță
Managing Partner – Strategie & Performanță Organizațională
Brief
®
Despre Ștefan
Cu peste 15 ani de leadership global, inclusiv rolul de Vicepreședinte la Fondul de Investiții Publice (PIF)—fondul suveran al Arabiei Saudite care administrează active de peste 700 miliarde de dolari—Ștefan a condus strategii internaționale în clean energy, producție și infrastructură pe 4 continente, demonstrându-și capacitatea de a coordona inițiative strategice la scară largă. În cadrul Brief, aduce o rigoare strategică de nivel Fortune 100 în performanță organizațională, coordonează cele 9 linii de servicii ale firmei, asigurând că fiecare colaborare este construită pentru impact comercial măsurabil.
Clienții noștri
Membrii echipei noastre au avut privilegiul de a lucra cu aceste branduri renumite înainte de a-și uni forțele pentru a construi Brief.
Despre noi
Cine suntem?
Brief Agency este o agenție full-service de marketing și relații publice (PR)—construită pe principii de consultanță în management, știință comportamentală și inteligență de piață.
Facem legătura între strategie și comunicare, asigurându-ne că organizațiile își aliniază cultura organizațională, reputația externă și obiectivele de business într-o comunicare de brand integrată.

Ruxandra Stoichițescu
Managing Partner – Strategie de Brand & Culturală
Brief
®
Despre Ruxandra
Fost consultant în top-tier management, Ruxandra îmbină rigoarea strategică specifică MBB cu instinctul antreprenorial. Ea face legătura între operațiuni, storytelling și comportamentul uman pentru a crea soluții care generează atât sens, cât și cotă de piață. Nemulțumită de limitele segmentării demografice tradiționale, a creat Momentum Analytics™ — un cadru proprietar care identifică adevărații factori comportamentali din spatele deciziilor de consum.

Ștefan Alexandru Ghiță
Managing Partner – Strategie & Performanță Organizațională
Brief
®
Despre Ștefan
Cu peste 15 ani de leadership global, inclusiv rolul de Vicepreședinte la Fondul de Investiții Publice (PIF)—fondul suveran al Arabiei Saudite care administrează active de peste 700 miliarde de dolari—Ștefan a condus strategii internaționale în clean energy, producție și infrastructură pe 4 continente, demonstrându-și capacitatea de a coordona inițiative strategice la scară largă. În cadrul Brief, aduce o rigoare strategică de nivel Fortune 100 în performanță organizațională, coordonează cele 9 linii de servicii ale firmei, asigurând că fiecare colaborare este construită pentru impact comercial măsurabil.
Clienții noștri
Membrii echipei noastre au avut privilegiul de a lucra cu aceste branduri renumite înainte de a-și uni forțele pentru a construi Brief.
Brief
®
Brief
®
Povești de succes
Munca noastră vorbește de la sine, dar clienții noștri o spun chiar mai bine.
Brief
®
Povești de succes
Munca noastră vorbește de la sine, dar clienții noștri o spun chiar mai bine.
Știam că brandul nostru avea potențial, dar ceva din modul în care ne comunicam povestea nu rezona cu publicul. Echipa lor ne-a clarificat poziționarea și ne-a redefinit complet abordarea. Au coordonat atât strategia, cât și execuția, construind mesaje care au atras atenția canalelor media și au transformat publicul-țintă în clienți fideli.
Head of Marketing
Brand internațional de lux




Știam că brandul nostru avea potențial, dar ceva din modul în care ne comunicam povestea nu rezona cu publicul. Echipa lor ne-a clarificat poziționarea și ne-a redefinit complet abordarea. Au coordonat atât strategia, cât și execuția, construind mesaje care au atras atenția canalelor media și au transformat publicul-țintă în clienți fideli.
Head of Marketing
Brand internațional de lux


Ne confruntam cu un val de critici și presiune internă. Au intervenit în câteva ore, au gestionat situația cu profesionalism și ne-au ajutat să preluăm controlul. Ceea ce a început ca o criză de PR s-a transformat într-un moment decisiv care a consolidat încrederea atât cu media, cât și cu stakeholderii noștri.
-47%
Impact negativ în presă
+74%
Sentiment pozitiv în media
VP Comunicare Corporativă
Companie Fintech
Ne confruntam cu un val de critici și presiune internă. Au intervenit în câteva ore, au gestionat situația cu profesionalism și ne-au ajutat să preluăm controlul. Ceea ce a început ca o criză de PR s-a transformat într-un moment decisiv care a consolidat încrederea atât cu media, cât și cu stakeholderii noștri.
-47%
Impact negativ în presă
+74%
Sentiment pozitiv în media
VP Comunicare Corporativă
Companie Fintech
Ne confruntam cu un val de critici și presiune internă. Au intervenit în câteva ore, au gestionat situația cu profesionalism și ne-au ajutat să preluăm controlul. Ceea ce a început ca o criză de PR s-a transformat într-un moment decisiv care a consolidat încrederea atât cu media, cât și cu stakeholderii noștri.
-47%
Impact negativ în presă
+74%
Sentiment pozitiv în media
VP Comunicare Corporativă
Companie Fintech
Echipa lor nu s-a mulțumit cu o segmentare demografică de suprafață. În schimb, au utilizat sistemul lor proprietar de analiză comportamentală, au cartografiat parcursul decizional al clienților noștri și au reconstruit întregul nostru cadru de comunicare. Tot ce au livrat a fost practic, clar și imediat aplicabil.
+33%
Creștere în intenția de cumpărare
+52%
Eficiență a campaniei
COO
Brand DTC
Echipa lor nu s-a mulțumit cu o segmentare demografică de suprafață. În schimb, au utilizat sistemul lor proprietar de analiză comportamentală, au cartografiat parcursul decizional al clienților noștri și au reconstruit întregul nostru cadru de comunicare. Tot ce au livrat a fost practic, clar și imediat aplicabil.
+33%
Creștere în intenția de cumpărare
+52%
Eficiență a campaniei
COO
Brand DTC
Echipa lor nu s-a mulțumit cu o segmentare demografică de suprafață. În schimb, au utilizat sistemul lor proprietar de analiză comportamentală, au cartografiat parcursul decizional al clienților noștri și au reconstruit întregul nostru cadru de comunicare. Tot ce au livrat a fost practic, clar și imediat aplicabil.
+33%
Creștere în intenția de cumpărare
+52%
Eficiență a campaniei
COO
Brand DTC
Filozofia noastră
Marketingul este adesea confundat cu o "funcție secundară"—o componentă necesară, dar nu esențială a afacerii. Această percepție este fundamental greșită.
În realitate, comunicarea este la fel de complexă, structurată și indispensabilă ca orice disciplină financiară, operațională sau tehnologică.
Percepția dictează puterea de stabilire a prețurilor. Dacă un brand nu este poziționat corect, își pierde capacitatea de a impune valoare.
Poziționarea pe piață determină viabilitatea afacerii. Traiectoria de creștere a unei companii este direct legată de cât de bine își articulează rolul în industrie.
Cultura internă modelează reputația externă. O organizație fragmentată nu poate proiecta o imagine unitară, credibilă către stakeholderii săi.
De aceea, dincolo de poziționarea externă a brandului, ajutăm afacerile să-și alinieze cultura internă cu strategia de piață—asigurând că liderii, angajații și stakeholderii operează cu o viziune strategică comună.
Filozofia noastră
Marketingul este adesea confundat cu o "funcție secundară"—o componentă necesară, dar nu esențială a afacerii. Această percepție este fundamental greșită.
În realitate, comunicarea este la fel de complexă, structurată și indispensabilă ca orice disciplină financiară, operațională sau tehnologică.
Percepția dictează puterea de stabilire a prețurilor. Dacă un brand nu este poziționat corect, își pierde capacitatea de a impune valoare.
Poziționarea pe piață determină viabilitatea afacerii. Traiectoria de creștere a unei companii este direct legată de cât de bine își articulează rolul în industrie.
Cultura internă modelează reputația externă. O organizație fragmentată nu poate proiecta o imagine unitară, credibilă către stakeholderii săi.
De aceea, dincolo de poziționarea externă a brandului, ajutăm afacerile să-și alinieze cultura internă cu strategia de piață—asigurând că liderii, angajații și stakeholderii operează cu o viziune strategică comună.
Valorile noastre
Valorile noastre
Pentru noi înșine
Menținem cele mai înalte standarde profesionale
Pentru noi înșine
Menținem cele mai înalte standarde profesionale
Pentru noi înșine
Menținem cele mai înalte standarde profesionale
Pentru clienții noștri
Îmbunătățim măsurabil prezența clienților noștri pe piață
Pentru clienții noștri
Îmbunătățim măsurabil prezența clienților noștri pe piață
Pentru clienții noștri
Îmbunătățim măsurabil prezența clienților noștri pe piață
Pentru oamenii noștri
Construim un mediu de lucru de neegalat pentru oameni extraordinari
Pentru oamenii noștri
Construim un mediu de lucru de neegalat pentru oameni extraordinari
Pentru oamenii noștri
Construim un mediu de lucru de neegalat pentru oameni extraordinari
Oamenii noștri sunt în centrul a tot ceea ce facem. Credem că rezultatele excelente nu țin doar de strategia potrivită—ci de calibrul, curiozitatea și angajamentul celor care o aduc la viață.
Ne mândrim cu dezvoltarea intenționată a talentului—în cadrul agenției noastre și în cadrul organizațiilor pe care le servim. Unele dintre cele mai valoroase proiecte ale noastre implică construirea abilităților și încrederii echipelor clienților noștri—asigurându-ne că devin comunicatori mai puternici, profesioniști mai ageri și lideri mai eficienți.
Pentru noi, succesul nu înseamnă doar impact—ci creștere. Creșterea clienților noștri, a industriilor pe care le modelăm și a liderilor pe care îi ajutăm să se dezvolte. Pentru că atunci când oamenii potriviți au influență, ei nu schimbă doar organizațiile lor. Ei schimbă lumea.
Oamenii noștri sunt în centrul a tot ceea ce facem. Credem că rezultatele excelente nu țin doar de strategia potrivită—ci de calibrul, curiozitatea și angajamentul celor care o aduc la viață.
Ne mândrim cu dezvoltarea intenționată a talentului—în cadrul agenției noastre și în cadrul organizațiilor pe care le servim. Unele dintre cele mai valoroase proiecte ale noastre implică construirea abilităților și încrederii echipelor clienților noștri—asigurându-ne că devin comunicatori mai puternici, profesioniști mai ageri și lideri mai eficienți.
Pentru noi, succesul nu înseamnă doar impact—ci creștere. Creșterea clienților noștri, a industriilor pe care le modelăm și a liderilor pe care îi ajutăm să se dezvolte. Pentru că atunci când oamenii potriviți au influență, ei nu schimbă doar organizațiile lor. Ei schimbă lumea.
Oamenii noștri sunt în centrul a tot ceea ce facem. Credem că rezultatele excelente nu țin doar de strategia potrivită—ci de calibrul, curiozitatea și angajamentul celor care o aduc la viață.
Ne mândrim cu dezvoltarea intenționată a talentului—în cadrul agenției noastre și în cadrul organizațiilor pe care le servim. Unele dintre cele mai valoroase proiecte ale noastre implică construirea abilităților și încrederii echipelor clienților noștri—asigurându-ne că devin comunicatori mai puternici, profesioniști mai ageri și lideri mai eficienți.
Pentru noi, succesul nu înseamnă doar impact—ci creștere. Creșterea clienților noștri, a industriilor pe care le modelăm și a liderilor pe care îi ajutăm să se dezvolte. Pentru că atunci când oamenii potriviți au influență, ei nu schimbă doar organizațiile lor. Ei schimbă lumea.
Costul unei poziționări ineficiente
Costul unei poziționări ineficiente
Multe organizații cred că neglijarea comunicării strategice nu are consecințe imediate. Aceasta este o presupunere costisitoare.
Lipsa unei intervenții proactive pentru a modela percepția pieței duce la consecințe directe pentru afacere:
Costul unei poziționări ineficiente
Multe organizații cred că neglijarea comunicării strategice nu are consecințe imediate. Aceasta este o presupunere costisitoare.
Lipsa unei intervenții proactive pentru a modela percepția pieței duce la consecințe directe pentru afacere:
01
Cota de piață
Cotă de piață cedată competitorilor cu o poziționare superioară
02
Prețuri premium
Puterea de a stabili prețuri premium abandonată pe măsură ce brandul se pierde în comodificare
03
Atragerea talentelor de top
Talente de top pierdute în favoarea angajatorilor cu o prezență de brand mai puternică
03
Oportunități de creștere
Oportunități de creștere ratate din cauza unei poziționări ineficiente sau neclare pe piață
Abordarea noastră
La Brief Agency, aplicăm o mentalitate de consultanță de management asupra comunicării – tratând poziționarea brandului ca pe o funcție de business, nu ca pe un exercițiu creativ.
Ne asigurăm că:
Comunicarea externă a brandului dvs. se aliniază cu strategia internă de business.
Fiecare interacțiune media și PR servește unui obiectiv de poziționare pe termen lung.
Eforturile digitale, de conținut și marketing consolidează reputația și încrederea.
Riscurile de criză și reputaționale sunt identificate și neutralizate înainte de a escalada.
Abordarea noastră
La Brief Agency, aplicăm o mentalitate de consultanță de management asupra comunicării – tratând poziționarea brandului ca pe o funcție de business, nu ca pe un exercițiu creativ.
Ne asigurăm că:
Comunicarea externă a brandului dvs. se aliniază cu strategia internă de business.
Fiecare interacțiune media și PR servește unui obiectiv de poziționare pe termen lung.
Eforturile digitale, de conținut și marketing consolidează reputația și încrederea.
Riscurile de criză și reputaționale sunt identificate și neutralizate înainte de a escalada.






De ce Brief PR ?
La Brief, nu suntem doar o firmă de consultanță — suntem un centru educațional de expertiză și know-how.
Dezvoltăm continuu știința percepției, comportamentului consumatorului și strategiile de influență, asigurându-ne că fiecare colaborare beneficiază de cele mai recente insight-uri din economia comportamentală, psihologia stakeholderilor și ecosistemele media.
Cercetarea noastră proprietară, cadrele conceptuale și modelele de influență sunt concepute pentru a:
Traduce inteligența de piață în strategii de influență acționabile.
Oferi liderilor și organizațiilor instrumentele necesare pentru a naviga cu succes un mediu informațional instabil.
Dezvolta noua generație de lideri în comunicarea corporativă – profesioniști care influențează direcția conversațiilor din industrie.
Acest angajament față de rigoarea intelectuală este motivul pentru care multe dintre cele mai ambițioase companii din lume ne aleg pentru a le articula avantajul competitiv.
De ce Brief PR ?
La Brief, nu suntem doar o firmă de consultanță — suntem un centru educațional de expertiză și know-how.
Dezvoltăm continuu știința percepției, comportamentului consumatorului și strategiile de influență, asigurându-ne că fiecare colaborare beneficiază de cele mai recente insight-uri din economia comportamentală, psihologia stakeholderilor și ecosistemele media.
Cercetarea noastră proprietară, cadrele conceptuale și modelele de influență sunt concepute pentru a:
Traduce inteligența de piață în strategii de influență acționabile.
Oferi liderilor și organizațiilor instrumentele necesare pentru a naviga cu succes un mediu informațional instabil.
Dezvolta noua generație de lideri în comunicarea corporativă – profesioniști care influențează direcția conversațiilor din industrie.
Acest angajament față de rigoarea intelectuală este motivul pentru care multe dintre cele mai ambițioase companii din lume ne aleg pentru a le articula avantajul competitiv.
Contactează-ne
Nu sunteți sigur de ce are nevoie afacerea dvs. pentru a evolua? Oferim workshop-uri de evaluare gratuite pentru clienții care doresc să colaboreze cu noi, dar nu au încă un brief formal pregătit. Vă rugăm să ne contactați dacă doriți să aflați mai multe.
Studii de caz și lucrări de cercetare sunt de asemenea disponibile la cerere.
Contactează-ne
Nu sunteți sigur de ce are nevoie afacerea dvs. pentru a evolua? Oferim workshop-uri de evaluare gratuite pentru clienții care doresc să colaboreze cu noi, dar nu au încă un brief formal pregătit. Vă rugăm să ne contactați dacă doriți să aflați mai multe.
Studii de caz și lucrări de cercetare sunt de asemenea disponibile la cerere.