Comportamentul Consumatorului

Comportamentul Consumatorului

Analize de percepție, inteligență comportamentală, cercetare de piață și semnale predictive care decodează motivațiile reale din spatele deciziilor — și indică unde se îndreaptă piața.

Comportamentul Consumatorului

Analize de percepție, inteligență comportamentală, cercetare de piață și semnale predictive care decodează motivațiile reale din spatele deciziilor — și indică unde se îndreaptă piața.

Despre Comportamentul Consumatorului

Despre Comportamentul Consumatorului

Despre Comportamentul Consumatorului

De zeci de ani, brandurile s-au bazat pe demografii ca să-și înțeleagă publicul: vârstă, gen, locație.

Dar adevărul inconfortabil este că demografiile tradiționale nu mai funcționează.


Un bancher de 25 de ani din București are mai multe în comun cu un bancher de 45 de ani din Londra decât cu un alt tânăr de 25 de ani din același oraș. Comportamentul nu e dictat de vârstă — ci de mentalitate, valori și experiențe comune.


Noi studiem mișcarea. Ne uităm la cum gândesc oamenii, la ce reacționează, ce evită și ce îi face să acționeze. Pentru că comportamentul e un limbaj, nu un simplu tabel cu date.

De zeci de ani, brandurile s-au bazat pe demografii ca să-și înțeleagă publicul: vârstă, gen, locație.

Dar adevărul inconfortabil este că demografiile tradiționale nu mai funcționează.


Un bancher de 25 de ani din București are mai multe în comun cu un bancher de 45 de ani din Londra decât cu un alt tânăr de 25 de ani din același oraș. Comportamentul nu e dictat de vârstă — ci de mentalitate, valori și experiențe comune.


Noi studiem mișcarea. Ne uităm la cum gândesc oamenii, la ce reacționează, ce evită și ce îi face să acționeze. Pentru că comportamentul e un limbaj, nu un simplu tabel cu date.

Despre Momentum Analytics

Momentum Analytics™ este sistemul nostru proprietar de analiză decizională, care dezvăluie ce determină cu adevărat comportamentul — la nivelul clienților, echipelor și al întregii piețe.

Dezvoltat în peste șase ani de consultanță strategică, acest instrument interpretează cum valorile, percepțiile și declanșatorii emoționali influențează deciziile consumatorilor. Apoi, transformă aceste insight-uri în strategii de comunicare care generează rezultate clare și măsurabile.

Momentum Analytics™ este baza fundamentală în toate proiectele noastre, fiind integrat ca serviciu complementar în fiecare colaborare. Poate fi însă contractat și independent, ca soluție strategică de sine stătătoare, dar mai amplă.

Framework-ul nostru oferă valoare excepțională organizațiilor care caută o înțelegere mai profundă a publicului lor, a tiparelor de comportament ale consumatorilor și a performanței echipelor interne – sau care urmăresc un avantaj competitiv printr-o poziționare distinctivă pe piață – insight-uri pe care demografia tradițională nu le poate oferi.

Despre Momentum Analytics

Momentum Analytics™ este sistemul nostru proprietar de analiză decizională, care dezvăluie ce determină cu adevărat comportamentul — la nivelul clienților, echipelor și al întregii piețe.

Dezvoltat în peste șase ani de consultanță strategică, acest instrument interpretează cum valorile, percepțiile și declanșatorii emoționali influențează deciziile consumatorilor. Apoi, transformă aceste insight-uri în strategii de comunicare care generează rezultate clare și măsurabile.

Momentum Analytics™ este baza fundamentală în toate proiectele noastre, fiind integrat ca serviciu complementar în fiecare colaborare. Poate fi însă contractat și independent, ca soluție strategică de sine stătătoare, dar mai amplă.

Framework-ul nostru oferă valoare excepțională organizațiilor care caută o înțelegere mai profundă a publicului lor, a tiparelor de comportament ale consumatorilor și a performanței echipelor interne – sau care urmăresc un avantaj competitiv printr-o poziționare distinctivă pe piață – insight-uri pe care demografia tradițională nu le poate oferi.

Servicii oferite:

Servicii oferite:

Servicii oferite:

  • Analiză de sentiment

  • Cartografierea concurenței

  • Bariere în comportamentul de achiziție

  • Segmentare culturală

  • Cartografierea traseului de achiziție

  • Factori de conversie

  • Inteligență comportamentală

  • Segmentare psihografică

Contactează-ne

Nu sunteți sigur de ce are nevoie afacerea dvs. pentru a evolua? Oferim workshop-uri de evaluare gratuite pentru clienții care doresc să colaboreze cu noi, dar nu au încă un brief formal pregătit. Vă rugăm să ne contactați dacă doriți să aflați mai multe.

Studii de caz și lucrări de cercetare sunt de asemenea disponibile la cerere.

Contactează-ne

Nu sunteți sigur de ce are nevoie afacerea dvs. pentru a evolua? Oferim workshop-uri de evaluare gratuite pentru clienții care doresc să colaboreze cu noi, dar nu au încă un brief formal pregătit. Vă rugăm să ne contactați dacă doriți să aflați mai multe.

Studii de caz și lucrări de cercetare sunt de asemenea disponibile la cerere.